torsdag 26. januar 2012

Intervall Honney!

Siden jeg har verdens beste ansatte fikk jeg flyttet litt på arbeidsdagen min i dag.
Dette betyr morgen trening.
Jeg hella i meg en kopp kaffe, og denne innholdt nok mer enn bare koffein.
Her tror jeg det var krutt i bildet.
Kom meg til Sats og fant ut at i dag var dagen for å ta seg en runde på mølla.
en time og 8,4 km senere var jeg svett, sliten og knall rød i fleisen.

Men jeg stoppet ikke der..
Åh, neidah..
Etter litt styrke, i form av nedtrekk og beinpress (50kg x 10 x 3) ble det ennå 30 min på elipse.
Jah, jeg sa jo at jeg drakk krutt!

Så ble det en liten uttøyning.
Ved siden av han jeg løp på mølla ved siden av.
Jeg klarte jo ikke dy meg, så på vei ut sa jeg:
"Neste gang vi løper ved siden av hverandre, kanskje vi skal utfordre hverandre sistede for å bare løpe?"
Jeg fikk en kort, tørr latter tilbake og gikk rett i dusjen..
Kanskje ikke helt heldig med den?

100-dagersen ser nå slik ut:


Eneste som mangler nå er å kaste all sjokoladen jeg har i huset..
Yeah right..

7 kommentarer:

  1. Du er jo gær'n da! :D Snart løper du vel maraton??!! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen utfordringer er du snill..
      Har vurdert det. Men da må jeg jo løpe sammen med masse folk jeg ikke kjenner.. Vet ikke helt med det altså. Også må jeg prestere.. *skummelt*

      Slett
  2. Du trenger jo bare prestere for deg selv! :) Oslo maraton f.eks? Grete Waitz løpet? Masse muligheter til å pushe deg selv og få den skikkelige mestringsfølelsen. ;) Og nei, jeg blir ikke med å løpe maraton NEEEII. ;D

    SvarSlett
  3. hahaha taper :p <3 du slo mææ. bare vent, skal ta deg!

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)