tirsdag 8. mai 2012

Life have surley shifted my way..

Hei alle skjønninger..

Savnet meg?
Jeg lurer litt på om jeg skal begynne på igjen med denne bloggingen..
Er dere for det?

USA turen var helt fantastisk.
Det var mye tyngre enn jeg hadde trodd å reise fra alle der borte..
Igjen..

Men life goes on..
Og man kan vel ikke gjøre annet enn å holde seg fast.

Det er en del forandringer i livet.
Noen større enn andre.
Jobbmessig så har jeg fått ansvaret for ARK Jessheim en periode. Men dette er bare til de får en ny daglig leder.
Det er innmari morro med to butikker.
Jeg begynner å merke at jeg er den personen som får ting gjort når jeg har mye å gjøre.
Jo mer å gjøre, jo mer får jeg gjort.
Det er også en positiv ting å ta tak i ting andre steder enn "hjemme hos meg selv". Da får jeg også øynene opp for hva som trengs å gjøres hos meg selv.
Med andre ord: Vinn vinn!

Mr.W har moved on, og det er jo bare vel og bra det.
Litt merkelig følelse når jeg først fikk vite det, men jeg anntar at det er helt normalt når man har vært så glad i noen.
All lykke til!!

I går var jeg en tur i Oslo sammen med min fantastiske Martina!
Var helt utrolig godt å se henne igjen!

Nå skal jeg støvsuge kåken, noe som er much needed..
Også er det senga og forkjølelses pleie som står på planen!

God natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)