mandag 6. februar 2012

Day 37..

Skikkelig dårlig med blogging de siste dagene..
Sorry..

På torsdag og fredag var jeg på distriktsmøte med jobben.
Veldig gøy, lærerikt og ikke minst ille kaldt!
-27 grader.
Har også fått bekreftet (ennå en gang) at jeg ikke har kjøpt meg noen vinterbil..

Helgen har også vært helt fantastisk.
På lørdag var jeg en tur innom jobb og fikk ryddet opp en god del.
Ikke så lett å gjøre alt som skla gjøres når man står nesten en uke uten internett.
Heldigvis er internett tilbake og butikken kan fungere igjen.
Etter jobb ble det en liten treningsøkt før jeg satte nesa mot Østfold.
Ikke den rette byen vel å merke.
Dit dro vi ikke før senere.

Vors hos Linn-Annette sammen med Hannelore.
Buss til Fredrikstad, på barnebillett! *hurra*
En tur på Bar(t) sammen med masse hærlige venner! ;)

Nash hos Kim sammen med Hannelore!
Og Bab på søndagen!
Oppsummering: Helt konge helg..

100-dagers oppdatering:

Veldig dårlig med trening den uken som var.
Men da har man for forbedringspotensial!
*hurra*

1 kommentar:

  1. Koselig å høre at du hadde en fin helg, vennen! *blunk blunk blunk*

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)