søndag 18. mars 2012

18 more days!

I dag er det 18 dager til vi reiser til USA.
Eller, det er i alle fall 18 dager til jeg reiser. Vet ikke sikkert om reisefølget mitt får blitt med på turen. Det er jo typisk når jeg har begynt å glede meg.
Og ikke minst fordi jeg allerede har booka hotell til oss og det aller meste er klart for tur.
Men jeg må bare håpe på det beste.

Helgen er nå over.
Det har vært en kjempe bra helg..
På fredag var jeg en tur i sentrum sammen med Ida og tok noen pils. Først på Justisen og deretter på Internasjonalen.
Morsomt med nye steder.
Ekstra morsomt var det når vi satt på Internasjonalen og selveste Jens Stoltenberg kom innom.
Jensemann!
*starstruck*

På lørdag var jeg en tur på Ikea sammen med Mamma, Caroline og Merethe, mammen til typen til søstern.
Veldig koselig å møte dem. Vi spiste middag sammen og jeg fikk handla inn nye lys, servietter og sugerør.
Blir nok en del smoothies i fremtiden. Nå som våren og omsider sommeren endelig er her.

I dag har jeg sovet.. Leeeeenge.
Deretter ble det en tur ut.
Deilig med en gåtur i det deilige været.
Turen gikk til SATS hvor jeg trena og fikk forbrent 500 kcal.
Deretter en tur i butikken, hjemmom med det jeg hadde kjøpt også en gårtur til med Tina og Betty. *deilig*

Statusen på nedtellinger ser per i dag slik ut:


Etter gårturen med Tina var det enedelig tid for middag..
Som i dag bestod av Sashimi og soltørkede tomater.
*nomminom*


I morgen er det tilbake på jobb. Alt er klart for en ny uke.
Neste helg er det på nytt tid for en tur til O-town med gode venner fra Sarpsborg.


3 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg masse usa ting ;)

    SvarSlett
  2. Du må kose deg masse i USA! hørtes deilig ut :)
    Det ser ut til at du har hatt en bra helg ;p
    Kos deg på jobb og ny uke:)
    klem! ;)

    SvarSlett
  3. Susanne: Skriv liste så skal jeg fikse jeg!

    Therese: I will! Kose med masse! Bare si ifra om du skal ha noe i USA! And hade a good week! =)

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)