torsdag 8. mars 2012

Time for honesty

Aller først:
GRATULERER med dagen damer!

Kvinnedagen.
Jeg ser med dette muligheten til å være ærlig.

Jeg er en av de som ikke er fornøyd med kroppen min, men etter å ha lest bloggen til Camilla (bloggen hennes kan leses her)
Har jeg bestemt meg for å gjøre det samme som henne.
Bestemme meg for å være bra nok!

Det er hele tiden noe jeg føler jeg kan gjøre bedre.
Være bedre, prestere bedre og ikke minst:
Være slank, være en tynnere utgave av meg selv.

Men hvorfor?
Når jeg våknet i dag så føltes dette som en byrde.
Jeg tenkte over hvorfor det er nettop slik.
Og igjen..
Jeg bestemte meg.
Bestemte meg for å være fornøyd, se på meg selv som den beste utgaven av megselv. Se på meg selv som "tynn nok" og ikke minst bestemte meg for at den eneste som kan gjøre noe med hvordan jeg føler meg..
Det er nettop meg selv.

Heretter skal jeg ta bedre valg.
Jeg skal føle meg bra og jeg skal se på meg selv som den beste utgaven av meg selv.

Ha en stålende dag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Så fint innlegg! Tror det er viktig å slutte å sammenligne seg med andre, og heller sette pris på hvem man selv er som person!

    Ellers så drømte jeg om deg og den blå kjolen din i natt! Og meg da, og spetakkelguttene fra sarp! Hehehe..

    SvarSlett
  2. Takk vennen!
    Ille koselig..

    Huff da! Hehe.. Spetakkelguttene.. Valpene våre! =p
    Men det var gøy da!

    SvarSlett
  3. Liker det! Keep it up ;)

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)