torsdag 22. mars 2012

The Hunger Games og Sushi

Endelig hjemme..
Har hatt en perfekt kveld sammen med Tina.
Men det er noe med den følelsen når man drar på jobb tidlig på morgenen og kommer hjem sånn i halv 12 tiden på kvelden.
Litt sånn: "Oi, er det sånn det ser ut hjemme hos meg!?"

Rett etter jobb bar det avgårde for å hente Tina.
Inn til byen, på jakt etter Majorstuen i første omgang.
Jeg er ikke den fødte Oslo-sjåfør. Men jeg lærte meg en vei eller to på det halvannet året jeg bodder der inne.
Fant både Majorstuen og parkeringsplass.
Deretter startet jaken på Colosseum kino.
Etter noen forsøk med navigasjon på mobilen måtte vi gi opp og gikk inn i en butikk og spurte etter veien.
Kinoen lå jo i motsatt retning av der var ganske sikker på at den var..

Etter ennå litt mer gåing frem og tilbake fant vi en gjeng med kjoler og oransj farge i håret og kom frem til at de helt sikkert skulle på kino de også.

Fant kinoen.
Men billettene var det værre med.
De var det ingen som fant noe som helst sted.
Og etter 20 minutter med spørsmål frem og tilbake sammen med noen telefoner til personen som jeg hadde fått billettene av kom bitchen i meg frem.
Jeg ble mindre hyggelig og gav beskjed om at dette var rett og slett ikke holdbart.
Denne ikke så hyggelige oppførselen min resulterte i at en av de som jobbet på kinoen gelidet oss inn i kinosalen og gav oss VIP plasser.
*The bitch in me was happy*
Litt poppkorn og brus shopping senere var vi like kalre for film som resten av den skrikende salen med fans.

Filmen var veldig bra.
Ikke like bra som boken selvfølgelig, men det skal som oftest ganske mye til.
Nå er det bare å krysse fingrene for at det kommer flere filmer!

Etter kinoen var vi både fornøyde og slutene.
Etter litt overtalelse fikk jeg med meg Tina inn på Sushi & Wok.
Her ble det en lettere middag..

Vårruller!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)