søndag 11. mars 2012

Ut i Lillestrøm med fine Malin

I går var en lang dag.
Jobbet fra 08:30 til 18:30 helt alene.
Var så sliten i bena en periode at jeg vurderte å kappe de av, men kom senere frem til at det kanskje ikke hjalp så mye på slikt!

Når jeg endelig var ferdig var det rett hjem og skifte for så å ta fatt på turen ned til Malin.
Vi satt der noen timer å prata og kos oss før vi tok toget til Lillestrøm og dro på Martin's.
Kjøpte oss en øl og satte oss ned.

Det vi ikke viste var at Loveshack skulle spille.
Når de kom på ble jeg helt i hundre og kvelden var dømt til å bli bra!

Meg på Martin's!


2 kommentarer:

  1. Nå skal det kanskje nevnes at jeg kom innom å avlastet deg litt da! :)
    Men du er verdens beste fordi du tok vakta mi også <3

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)