tirsdag 20. mars 2012

Back to life.. Back to America!

Sitter her og små hopper litt i sofaen!!
16 dager til vi reiser!
16 dager til USA!
16 dager til jeg er "tilbake" i tid!

Hjelpes meg som jeg gleder meg!
Snakka med Carolyn og Emily på Skype nå.
Utrolig godt å snakke med Carolyn igjen. Og å få se søte Emmy!

Om hun skal skjemmes bort av Aunt Camilla?
Ja.. Det er sikkert!
Fikk også en kommentar om at engelsken min ikke var så ille som de hadde trodd!
*fornøyd*
Gi meg ett par dager så er jeg back i gamet igjen!

Fine Carolyn og Emmy!

Jeg har rett og slett ikke ord som kan beskrive hvor mye jeg gleder meg til å reise over og se alle igjen!
Fikk også beskjed i dag om at Aurora blir med og at senga vår hos Carolyn står klar!

16 more days!!

1 kommentar:

  1. Velfortjent tur <3
    Kos deg max for meg også ;)

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)