søndag 4. mars 2012

Mobilblogg: Langhelg i Fredrikstad

Bildet: Fredrikstad sett fra Gamlebyen,
 med Sirkus Merano slm lyser opp på Tollboplassen

Har tatt meg en langhelg denne gangen.
På fredag var det rett på date med saksa og hårfargen til Benni hos Soho frisørene i Rygge. Ble mørk denne gangen. Skikkelig mørk ettervekst og mørke striper på den ene siden. Ble superbra.
 
Fikk også klippa det litt og formet nakken igjen. Much needed..
Ble ikke like kort denne gangen som tidligere. Er litt deilig med litt lengde også..

Så bar det hjem til penthousen til mor og far med et brett sushi.
Skulle gjerne hatt litt en den nydelige solen, men den kommer ikke rundt på verandaen før senere på ettermiddagen.
 
Deretter var det tid for å skifte før middag på Katti og Greåker sin russerevy.
Litt langdråki revy, men med ett fantastisk høydepunkt: Challow!
Anina og Simen sammen med resten av bandet reddet hele showet!

Etter revyen satte vi snuta mot Bar(t) og deretter en tur på Jacob Aal! Veldig bra kveld!

Store deler av lørdagen med tilbragt på sofen med ikke bare en, men to gode bøker..
Holder meg rett og slett for god for å lese kun en bok av gangen!
På kvelden var det kyllingtaco og film hos min kjære søster og Emil..

Søndagen er ennå ung og jeg må innrømme at jeg er meget spent på hva denne dagen bringer!

Ha en strålende søndag folkens..
Men hvor ble det av sola?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)