onsdag 9. november 2011

And they ain't never cried the tears you made me cry

Hola peeps!
She is back to stay!

Siden sist har jeg vært en tur i Fredrikstad. Var ute på fredag og spiste sushi med beste jenta Hannelore.
På lørdag var det shopping, bestemor og bestefar besøk før jeg dro hjem å fiksa meg for bursdag til Ann-Cecilie. Kjempe kos helg.

Denne uka har jeg jobba og trena. Og det er stort sett det.. Hadde personalmøte på mandag, det gikk veldig bra.
Veldig glad i jentene mine. Ennå mer glad blir jeg når de er like giret som meg.. Det er tross alt snart jul!

Denne uka har jeg trena to ganger, på tirsdag og i dag.
Det er innmari kjedelig å bo alene, men samtidig får jeg tid til å prioritere det jeg har lyst til å prioritere.
Sånn som trening..
Planen, er å bli fitt.
Eller i alle fall litt strammere.

Bikini-kroppen-2012 må tross alt være klar for strendene i Florida allerede i april.

Aurora og jeg bestilte oss nemlig tur til USA på mandag. To uker, med avreise den 5. april. Planen til nå er at det ikke er noen plan. Men jeg drømmer jo om en uke i New York - Pennsylvania og en uke i Florida! Uansett blir det en kjempe tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)