tirsdag 1. november 2011

Dinner & a baby!

Mandag var det lister.. Lange lister.. ARK Metro hadde rett og slett listefeber.
Missforstå meg rett..
Hadde varetelling hele uka som var. Og i går fikk jeg alle avvikslistene tilbake. Men det hele er nå ordnet opp i og varetellingen er over for denne gang! *hoppe litt opp og ned*

Når jeg var ferdig og skulle til å dra å trene fikk jeg besøk på jobb! Susanne og Aleksander kom innom med Matheo.
Dere har sikkert hørt det alle sier om kjærlighet ved første blikk?
Vel, denne lille prinsen! Jeg er forelsket!


Det aller beste var at jeg ble invitert på middag hjemme hos Aleksander senere på dagen.
Utrolig koselig!
Så en digg treningsøkt og dusj senere satte jeg nesen mot Årnes. Fant frem! *kryss i taket*
Og fikk servert biff, fløtegratinerte poteter, verdens beste saus og salat!
Etter middagen fikk jeg endelig fikk litt baby-kos!

Meg & Matheo

♥ Matheo ♥

Verdens nydeligste Matheo som smiler i søvne
Jeg kom meg jo ikke avgårde derifra før klokka var godt over 12. Jeg kunne jo ikke legge lille prinsen etter at han hadde sovna på skudra mi! ♥
Og ikke minst så var det fantastisk å se Susanne igjen! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)