torsdag 24. november 2011

You had your chance, I had enough!

Snakka med Susanne for noen dager siden og vi ble enige om at vi skulle møtes i Årnes i dag og spise middag sammen og snakke litt.
Så, rett fra jobb satte jeg kursen mot Årnes.
Fikk servert kjempe god tikka masala med saltat til. *namme namm*

Utrolig koselig kveld med Susanne, Aleksander, Øyvind og (verdens søteste) Matheo.

Fineste Prinsen!
Det har vært en hærlig kveld med Hotel Cæsar, Trekant, Oppgrader og Big Brother på skjermen. Med supert selvskap og Prinsen i armene.

Sjarmør'n!
Spise også sove litt på armen til Camilla!
Etter at Matheo hadde spist så sovna han på armen min. Med andre ord, kom meg ikke hjem med det første. God venninne og sovende baby på armen.. Trenger en mer?

Når jeg endelig fikk somla meg til å dra hjem gikk Susanne og jeg en liten tur med Charlie (vofsen hennes). Og da hadde det begynt å blåse nordavind fra alle kanter.
På vei hjem så var det flere ganger jeg slet med å holde bilen rett på veien, fordi det blåste så ille. Men jeg kom meg hel hjem..

Samtidig så hadde jeg konsentrert meg max når jeg kjørte. Så når jeg kom hjem var jeg jo lys våken. Flaks for meg så hadde jeg både oppvask, en rotete leilighet og en god del pakker og pakke inn.

Julegaver del 1, julen 2011
God natt godt folk!
Det er som så mange andre kvelder denne uken, altfor sent..
God natt, sov godt og drøm søtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)