fredag 11. november 2011

11.11.11

I dag våknet jeg av meg selv 05.50. Lys våken og klar for å starte dagen.
Jeg ble fort enig med meg selv at der var det jo ikke noe poeng å ligge. Så når klokken var 06.15 var jeg på SATS, klar for a work out!


I dag ble det cross traing maskin, 610 kcal, ca 60 minutter og 5 km.
Styrke overkropp, armer og mage. (beina mine er helt kake etter i går, så jeg fant ut at det fikk holde med cardioen på de i dag)
Styrke:
Down pull: 20kg x 10 x 3
Chest press: 15kg x 10 x 3
Upper back: 15kg x 10 x 3
Pulley (ro): 10kg x 10 x 3
Total abdominal: 25kg x 10 x 3


Så var det en kjapp tur innom kiwi for å handle frokost:

Namme frokost!
Cottage cheese, ca 50 g
Et rødt eple
Kanel
Kaffe Latte med ekstra lett melk
Frokost = ca 150 kcal 
Nå er det en svingom i dusjen før jeg skal ta fatt på arbeidsagen!
Verdens beste ARK Metro venter! ¨

50% på ALLE spill denne uken..
Perfekt julegve til store og små. Har du begynt på julegavene ennå?

Sist men ikke minst:
GRATULERER med dagen verdens BESTE Arvid!
GRATULERER med dagen verdens BESTE Natalie!

1 kommentar:

  1. Du vennen, husk at du trenger MAT for å bygge muskler da! 150 kcal til dagens viktigste måltid er jo ingenting.. *passepå*

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)