torsdag 17. november 2011

London calling baby!

For dere som ikke allerede vet det:
I ♥ jobben min! I ♥ ARK!


Etter to hærlige dager i London med landets beste distrikt Øst må jeg ærlig innrømme at jeg liker den ennå mer.
Eventyret begynte på tirsdag klokken 03.45, dusje, hente Julia, Gardermoen, møte alle de andre hærlige Arkerne, sjekke inn, security, tax-free, Upper-crust, fly til London, tog til Victorio, taxi til hotellet, møte, lunsj, mer møte, shopping, fikse seg, velkomst drink, taxi, drink i baren, middag på Jamies Italian, kos, kos og atter kos med verdens beste gjeng!

På onsdag var det frokost og shopping! ♥

Nydelige Linda og meg i taxien
Fantastisk tur med den beste gjengen! Turen hjem var litt i lengste laget og jeg var ikke hjemme før 1. Men det var verdt det!

I morgen er det København med Susan (♥), Tina og Ina! *gleder seg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)