torsdag 10. november 2011

Endelig eget treningsprogram

Goooooood morgen folkens!

Jeg har vært medlem på SATS i godt over ett år nå. Men det var først i går jeg endelig fikk rota meg til å få treningsprogram.
Det var en gang jeg deita (skrives det virkelig sånn på norsk?) en personlig trener. Av han fikk jeg, streng beskjed om at hvis jeg kun trente cardio kom jeg til å bli "skinnythin". Dette vil si at man går ned i vekt, men man beholden den samme formen. Samme form, mindre fett.

Dette er som dere sikkert skjønner, ikke ønskelig.
Drømmen er jo å bli fit, stram og å se bra ut.

Forje uke var jeg på kroppsanalyse på SATS. En maskin som leser kroppen både innvendig og utvendig.
Og resutatet var at jeg er VELDIG sunn.

Men er dette nok?
Nei, jeg er jo selvfølgelig veldig fornøyd med å være sunn. Men til neste gang jeg tar denne testen er målet å helle litt mer over på sunn og sterk. Atletisk som det så fint heter.

Treningsprogram side 1. Rumpe, rygg og bryst.
Treningsprogram side 2. Skuldre, mage og rygg.
Den ballen er ikke min bestevenn, ennå..
Den krever nemlig at man har balanse.

Med dette er dere herved en del av min vei mot fit, eller strammere om dere vil.
Bloggen ble også med ett veldig mye mer personlig.


Jeg var tom for melk i dag, så kaffen ble inntatt i form av en shot. Så nå er det off for a work out, før sjefen og sjefen til sjefen kommer på butikkbesøk..
Ønsk meg lykke til og ha en stålende dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)