mandag 28. november 2011

Nydelige Gamlebyen i Fredrikstad

Søndag ettermiddag og kveld ble tilbragt i Fredrikstad.
Aller først med en tur til Gamlebyen.
Julemarked, litt Berit kos og ikke minst god stemning!


Posing på kanona i Gamlebyen
Etter en tur på vollæne ble det en liten tur innom Lille Special. Der inne var det ikke bare julestemning. Det var også mye fint å se på!
Noe av skattene fikk selvfølgelig lov til å være med hjem.


Fine innkjøpene mine
Endelig fant jeg velkommen slilt som jeg har lett etter kjempe lenge. God jul skilt må man jo også nå som det er jul.
Planen er å henge de opp utenfor døra. Har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal gjøre det.. Ennå.. Men stay tuned, bilde kommer!


Etter en bedre elgstek middag hjemme hos mammsen og pappsen, gikk turen til Hvaler for å besøke Susanne og Matheo Prinsen min! Ille godt å se dem igjen!
En hærlig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)