onsdag 30. november 2011

Love Manuela

Jeg sitter her og nærmest hopper av entusiasme!
Har fått bekreftelse på at 
lørdag 17.desember klokken 14:00
 kommer Manuela på signering til ARK Metro!

Nydelige boka: Love Manuela
Forlagets bokomtale:
I denne fargerike og fristende boken gjør Manuela Kjeilen baking enkelt. Hun deler villig alle sine hemmeligheter for å lage lekre og innbydende cupcakes, cake pops, kaker, cookies, brownies, desserter og søtsaker.

Du får grundige trinn-for-trinn-bilder og enkle beskrivelser på fremgangsmåten til hver enkelt oppskrift. Lær deg også å pynte med det lille ekstra til alle spesielle anledninger.

Topp cupcaken med en rose, swirl eller ruffle - eller lagdinegen marsipanrose. Manuela gir deg også gode praktiske tips om utstyr, tilbehør og servering. Mer enn 150 fristende oppskrifter. Manuela Kjeilen begynte å blogge for litt over ett år siden og er i dag en av de største, norske matbloggerne med over 20000 besøkende hver dag. Baking og blogging har blitt Manuelas fulltidsjobb og hun gjør alt selv. Hun baker, fotograferer, legger ut oppskrifter med steg-for-steg bilder og besvare leserne sine.

Bloggen hennes ble på selveste kvinnedagen i 2011 kåret til Norges mest elskede blogg

Dette er den perfekte julegaven til ei venninne, mamma, søster, svigermor, tante og kanskje også til en selv.

Løp og kjøp!
Og ikke minst: Få den signert med navnet til den du gir gaven til!

3 kommentarer:

  1. Hadde jeg bare spist halvparten av alle de gode kakene hun lager, så hadde jeg vært bælfeit! Så tror jeg skal holde meg unna den boka. Hihi.. Men den ser veldig fin ut da. Blir sikkert gøy med besøk, men tror nok du skal til Fredrikstad den dagen der og. Bare tenkte å si det. :p

    SvarSlett
  2. De ser så farlig gode ut at det er en synd!....å ikke spise dem.... :P
    Men det er jo så pene at de burde rammes inn på veggen....
    Det blir uansett gøy med signering!! :D

    SvarSlett
  3. Jeg elsker deet! :D må prøve å rekke en kjapp tur innom selvom jeg ikke jobber :-) *spent*

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)