onsdag 23. november 2011

Zakarias, 1800 gram gull!

På vei til London på tirsdag var jeg (som så veldig ofte) innom facebook for å se om det var nytt.
Da kom jeg over statusen til Eva, min gode venninne Marianne sin mamma.
Der stod det at hun var stolt blitt stolt mormor den natten.

Da må jeg ærlig innrømme at jeg fikk litt panikk. Marianne hadde jo ikke terminen før 3.januar..

Heldigvis så fikk jeg melding av Marianne iløpet av dagen, gladmelding om at alt var bra. Han hadde vist ikke tid til å være inne i magen lenger.

På søndag satte jeg kursen mot Fredrikstad. Og etter sushidate med lillesøstern, Breaking Dawn på kino, en god natt søvn i penthousen og noen måltider senere..
Var det endelig tid for å møte den lille Prinsen. Lille Zakarias, 1800 gram gull!

Zakarias ♥
Etter en liten minititt på Prinsen så dro vi hjem til Marianne og Christoffer og snakka litt og så på tv. Kjempe koselig men en kvalitetskveld med ei god venninne.

Og sist, men ikke minst: Gratulerer utrolig mye med verdens vakkreste lille Zakarias Marianne og Christoffer! Han er perfekt! ♥

1 kommentar:

Veldig koselig med en liten hilsen! =)