torsdag 1. desember 2011

Sashimi middag

Til tross for at jeg sov 12 timer natt til i dag, så har dagen i dag vært lang.
Mye å gjøre på jobb i dag. Både i butikken og på kontoret.

Heldigvis har jeg fått hjelp av søte Trine som har hatt opplæring hos meg. Hadde aldri klart å gjennomføre denne dagen uten henne!

Ganske sent på dagen fikk jeg en veldig hyggelig telefon om at lille Bubben min endelig var erklært frisk! *hurra*
Etter at middagen var kjøpt inn dro jeg avgårde for å hente min nyvaska, friske og ikke minst savnde Prins!
Fikk litt panikk når jeg kjørte hjem og Start & stop funksjonen lyste. Men heldigvis viste det seg at den ikke er tilgjengelig når motoren er kald.
Flaks for meg at jeg har kjøpt meg en så fancy bil at jeg ikke skjønner den selv.. ;p

*Velkommen tilbake Bubbe Lubben min*

Nå sitter jeg her, klesvaska er hengt opp, lysene er tent, julepynten er fremme og middagen er på bordet.

Koselig lys med nytt skilt.

Jul i Villa Sunhill!
All pynten får du kjøpt på ARK Metro.

Middag: Sashimi med soya og wasbi,
Sunn dessert: yogurt nøtter og rosiner.
Nå er det endelig duket for dobbel episode av Pan Am.
Uken som var så jobbet jeg jo sent så da ble det ikke noe, takk og pris for tv3play. *gleder seg*

2 kommentarer:

  1. Søta...!! :) Kommer til å savne å jobb med deg hver dag altså...! :((

    Du har det sååå koselig hos deg! Når kan man få flytte inn?? ;D
    Er det lys inne i den krona på hylla? Det var kjempefint. :)

    SvarSlett
  2. Men du vet jo hvor jeg "bor"!
    Ja, telys.. Elsker den lille saken! <3
    Flytte inn? Bare å komme det vel! ;D

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)