torsdag 5. januar 2012

Day five of 2012

I dag sov jeg lenge, eller.. Litt lenger enn vanlig i alle fall.
Etter litt (les: en god del) surring satte jeg nesa mot Oslo sentrum og til kontoret til Pappa for å hente baggen min.
Presterte å glemme hele baggen, med alle klærna og en del av julegavene mine hjemme i jula.
Sånn går det når man skal forte seg avgårde til frisøren.
Fikk henta baggen og ikke minst surra meg ut av Oslo sentum igjen.

Deretter ble det en tur på SATS.

Dag 5 - SATS
 Ble 10 min på mølla. Løpelysten var minimal i dag.
Noen øvelser på magen og deretter 50 min på elipse.
Det var det jeg fikk tid til i dag, men alle monner drar. Og noe er bedre enn ingenting.

Nå skal jeg komme meg avgårde på jobb..

Hvordan går det med din trening så langt i 2012?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)