tirsdag 24. januar 2012

Work hard or go home!

Tirsdag!
Fikk gjort masse på jobb i dag og til og med vært på posten. *hurra*

Hatt medarbeidersamtale med en av de beste ansatte i verden.
Hadde ikke klart meg uten dem!

Etter jobb var det trening.
Tredje dagen på rad.
Eneste som var skikkelig dritt var det at jeg glemte headsettet mitt.
Ble derfor ikke mer enn 35 minutter på elipsen.
Men ble også bein press, bryst press og planke.
Work hard or go home!

Deretter var det middagstid!

Sunn middag!

Alt du trenger er:
- Isbergsalat
- Paprika
- Mais
- Skinke
- Babybell ost
- Dressing
(hjemmelaga, med creme fresh, holidaydipp krydder og litt olje)
- Kokt egg

Sunt og ikke minst ille godt!
Selvskrevet tilbehør er selvfølgelig pepsi max og One Tree Hill!

8 kommentarer:

  1. Litt trening er bedre enn ingen trening! ;D Hvilken sesong av OTH er du på nå da? :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Tre!!
      Men nå har jeg ikke mer etter denne så nå må jeg start til Sverige. Kanskje jeg får tak i den i Trondheim!

      Slett
  2. Middagen din så veldig god ut! Men alle fantastiske middagsretter fortjener sitt eget navn. Så hva kaller du denne? ;D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmmm.. Den var ikke lett! =p
      Salat ala holiday?

      Slett
  3. Og hvorfor lagde du ikke mat til meg om jeg tørr spørre? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt spørsmål!
      Hvorfor kom du ikke bare på middag om jeg tørr spørre? ;p

      Slett
  4. ntaaaw er jeg en av verdens beste ansatte, me likey!!

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)