mandag 30. januar 2012

Dovrebanen..

Da satt jeg yet again på toget..
Denne gang på vei hjem.. Hjem til Oslo.

Har hatt en kjempe helg i Trondheim! Trolig godt å se alle sammen igjen.
På lørdag ble det som dere vet en date med Heidi. Både på resturang og i solarium!

På kvelden ble det ei flaske vin i Nonnegata hos noen jeg ikke kjenner og deretter en tur på Crash!
Tror jeg begynner å bli litt gammel for overfylte utesteder med overstadig berusede 18-åringer..
 Meeen, jeg klarte meg bra. Ble både en pils og litt dansing.

I går, søndag var en typisk "dagen derpå" med tv, bok, mat, pottis og ikke mins godt selvskaping før turen gikk til Elise sammen med Ragnhild og Anne Marte!
Pizza ble inntatt og skravletøyet fikk kjørt seg x 4! Ille godt å se jentene igjen!
Litt mimring, oppdatering, sladder og mye latter! Koser meg alltid masse sammen med de jentene!

I dag har jeg inntatt tidenes frokost.. American style, med scrambled egg, skinke, toast, kaffe og te! Oppvartning ala Ricardsen slår skjeldent feil.
Deretter ble det en tur på Røde Kors for å si hei, en tur på sats for å si hei og hade til Heidi, en tur innom ARK Bruns for å få med meg en ny bok, sushi lunsj/middag og sist, men ikke minst finne plassen min på toget.
Denne gangen var jeg også så heldig å få sneket meg til vindusplass!

Trondheims sushi.
Fantastisk god!

Har du hatt en fin helg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)