mandag 2. januar 2012

If you wanna do it, do it right

Deilig dag på jobben i dag.
Nytt år, ny kampanje..
SALG!

Etter jobb var det rett på trening.
Kan hende jeg var innom Bik Bok og kjøpte meg ny kjole til bursdagsfeiringen min på lørdag også!
*hurra*

Dag 2 - Tur på SATS

Ganske fornøyd med dagens økt. Hele 83 minutter på elipsen!

Middagen i dag bestod av:
* Spinat
* Paprika
* Avokado
* Strimla skinke med krydder


Noooomm.. Ikke bare godt, men også i overkant sunt!

Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen i selskap med Lucas Scott og resten av gjengen i One Tree Hill!

2 kommentarer:

  1. Grattis med nye kjole, og den middagen hørtes ille god ut! Kan dessverre ikke skryte på meg en like god start på det nye året, men er heldigvis en ny dag i morra også. DAAA! ;D

    SvarSlett
  2. Så flink!! :D
    Jeg fikk brukt opp alle pengene mine på IKEA og en ny jakke jeg! :)

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)