mandag 9. januar 2012

Happy 25th birthday.. To ME!

På lørdag var det tid for å feire mine gamle 25..
Min kjære søster Caroline kom ganske tidlig på dagen.
Fikk hjelp med å gjøre ferdig bakevarene og å støvsuge. Vi rakk også en tiur på Ikea. Kjøpte noe greier for mamma og en kjempe fin hylle til leiligheten.

Caroline smelter sjokolade til Poppsene!


Poppsene mine!
Bildet er lånt fra
Maria sin blogg

 
Ny kjole og veldig klar for PARTY!

Maria, Kine og Caroline.

Susan og meg!

Susan og meg, closeup.

Hannelore og Karen-Sofie.

Anne, Tina, Maria og Kine.
Der ser dere også Poppsene mine. De falt i smak kan man si..

Når klokken nærmet seg 12 tok alle sammen, bortsett fra Maria og Tina taxi til Tigerstaden og på Åpen Bar. Alle som inn, (til og med Caroline, til tross for at det var 23 års aldersgrense) hurra!
Hadde en kjempe koselig kveld med kjempe gode venninner.
Emil, en kamerat av Caroline fra skolen på Zanzibar møtte oss der.


Meg, Emil og Caroline.

En perfekt bursdag som ble avsluttet med et (mindre sunt, men) godt måltid på McDonalds.
Manglet jo noen jenter da, men det får vi ta igjen når jeg fyller 26! ;)

1 kommentar:

Veldig koselig med en liten hilsen! =)