onsdag 11. januar 2012

There is about a million guys out there, but I just got eyes for you!

Jobb i dag..
Fikk endelig ryddet vekk jula. Det var jo på tide..
Deilig å få ryddet opp og gjort om litt. Ble rene dansegulvet foran kassa.

Hadde pakka treningstøy for å dra å trene rett etter jobb. Men når Christine kom på jobb så var jeg så sliten at jeg ikke klarte å tenke på annet enn sofa og sashimi.
Meeeeen..
Etter at sashimien var inntatt og en episode av One Tree Hill var sett så tok jeg mot til meg.
På med treningsklær og rett på Sats.
Sats vs. One Tree Hill
1 -0


Ble 10 min på mølla, før jeg fant ut at dette ikke var noen løpe dag.
Deretter 40 min på elipse.
Og det var det jeg rakk!
Men det er jo mye bedre enn ingenting.

Har du trent i dag?

3 kommentarer:

  1. Trodde jula varte helt til påske jeg? :p

    Synes du er kjempeflink til å stå på med treninga. 7 av 11 dager er jo utrolig bra! <3 Her derimot er stillinga The Bachelor vs. trening: 1-0. ;/ Du sa du skulle komme å ta "han" fra meg du! Skjedde med det a?

    SvarSlett
  2. Jeg kommer så fort jeg kan oki?
    Også må jeg jo få smake på "kone-emne-bakverket"! ;)

    SvarSlett
  3. Nammin hei på du ;) hehe.. blogger du å altså :) kjekke greier :D <3 Ska følge deg jeg veit du ;)
    Janne:)

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)