lørdag 21. januar 2012

When he says the words you been needing to hear!

Innser at det blir litt vel mye blogging om trening om dagen.
Jeg er ikke SÅ flink som det kanskje virker som. Det er bare det at det er det eneste jeg blogger om (tydeligvis).

Siden dette sikkert ikke alltid er like morsomt å lese om så tenkte jeg at jeg skulle dele litt av mitt kommende år med dere.

Januar 2012
Vi er jo allerede halvveis i januar.
Men jeg har vært på årets første reise.
Turen gikk til Riga sammen med Auror og Susan.
Dette var en koselig tur, med litt shopping, mye god mat, noen få mojitoer, spa og nok taxi turer.

Februar 2012
Kjedesamling med jobben! *hurra* 

April 2012
USA!
Trenger jeg si mer?
Aurora og jeg skal (endelig) til USA sammen.
Planen så langt er noen dager i New York, besøke familien min og venner i nord, roadtrip nedover så jeg får noen flere stater på kartet og sist, men ikke minst: Florida!
Her er planen fallskjermhopp og dykking.
Er jo også så heldig at min kjære venn Christoffer har flyttet ned dit igjen. Så da har vi kanskje både noen å bo hos og noen å henge med.

Hard Rock Cafe New York

Mai 2012
17.mai! 
Planen er Fredrikstad. Og siden vi er så heldig at denne dagen er "inneklemt" i år så skal jeg faktisk spandere på meg en langhelg hjemme med min nydelige familie.

August 2012
Sommer
Ferie
Hvaler
Hytta
Familie og venner!

Også skal vi ha 10 års reunion med ungdsomsskolen 18.august.
Det er med skrekkblandetfryd jeg har sagt ja til dette.
Men jeg har tro på at dette kan bli både interesangt og koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)