mandag 23. januar 2012

I am a mountain, I am the sea, you can't take that away from me!

Mandag og en perfekt start på uka..
Men aller først.. Søndag..
Tingen er nemlig den at jeg var for lat til å grave ut bilen i går. Istede gikk jeg 4 km til SATS, trena en god time, tok sol og gikk hjem igjen! Så mye for latskap.
I dag ble det en liten tur innom jobb og fikse Morsdag og Valentines torg, deretter 75 minutter på elipsen.
Men denne latskapen ble ikke så veldig gammel. I dag var det jo jobb og trening som kallet, pluss at jeg måtte en tur på posten og hente mitt etterlengtede bredbånd!

Stakkars Bubbse Lubbsen min!

Men etter en liten mini styrke økt med snømåka kom den seg ut og var veldig fornøyd med det.
Kan jo ikke gjøre annet enn å trøste han med at vi skal mange turer til Hvaler, og ikke minst, varmere vær til sommern!

Har du trent i dag?
Eller måka snø?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)