lørdag 21. januar 2012

Lørenskog aka Winter Wonderland

Lørdag..
Jobb lørdag..
I dag var det ikke på langt nær så tungt å stå opp som jeg hadde fryktet.
Ikke nok med at jeg kom meg opp i rett tid, jeg rakk også å pakke med meg treningsklærne mine. Også på en lørdag!

Når jeg skulle til å gå ut oppdaget jeg at min fredlige verden på Høybråten, som i går viste -12 grader. Hadde forandret seg til en snøstorm.
Snøen laver neeeed..
Bubben var heldigvis i god behold, selvom han frøs som en unge stakkars.
Heldigvis (for både meg og Bubben) var det bare snø og ingen is denne gangen.
Kom meg omsider på jobb..

Jeg er jo ingen stor fan av snø..
Men selv jeg nyter snøen når det ser slik ut:

Lørenskog aka Winter Wonderland

Nå er butikken pynta og klar for fest på mandag..
Ble også en liten pynting av sjefen sjæl!

Camilla aka ARK ballong

Lørdagskvelden er snart her og planen er: ingnting!
Hurra for å bo i Oslo helt alene!

1 kommentar:

  1. Du får nyte freden du får alene mens du kan! Brått savner du "your personal space"! ;)
    Og GUD som du kler ballongen! Alt kler den smukke! :D

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)