fredag 27. januar 2012

Trondheim baby!

Første reisebrev fra Trondheims turen.
Kan vel ikke skryte på meg at jeg har kommet så fryktelig langt..
Sitter på toget, på stasjonen, på Oslo S. Var her intet mindre enn 45 minutter før toget går.
Som mange av dere ved lider jeg av redsel for kollektivtrafikk..
Denne redselen medfører ofte at jeg er way for tidlig ute. Slik som denne gang.. Jeg gikk ikke rett til toget en gang..

Jeg gikk nemlig innom ARK for å sikle litt, men butikken stengte jo klokken 22. Derfor ble det en pepsi max og bolle (ja, den har jeg fortjent etter denne ukens trening). Deretter gikk jeg til toget og fant plassen min..
Eller, gjorde jeg det? Neeeeei.. Sitter nemlig her å håper på å få sneket meg til vindusplass!
Vel.. Nå skal jeg på date med Jørn Lier Horst inn i de sene nattetimer.. Håper virkelig denne drapsgåten tar seg opp litt snart. Den er nå på "et gjesp per side" stadiet. Men siden jeg har lovet min fantastiske Barbie (Maria min på jobb) å lese den så får jeg lide meg igjennom noen sider til og håpe på det beste..
Wish me luck!
Natt tog er jo galskap.. Hallo stiv nakke lissom!!

1 kommentar:

Veldig koselig med en liten hilsen! =)