fredag 14. oktober 2011

Cut me down But it's you who have further to fall..

Livet er fult av spørsmål.
Veldig mange spørsmål..

Noen stiller vi oss selv hver eneste dag, noen ikke fult så ofte, mens noen spørsmål grubler man på dag og natt.

Ikke bare spørsmål, men også gleder og bekymringer.
Jeg må ærlig innrømme at jeg er av den personen som tenker en god del. Tenker litt for mye på enkelte ting til tider. Og da er det først og fremt bekymringene som kommer.
Ofte kjenner jeg at jeg blir oppgitt over meg selv. Oppgitt fordi jeg overanalyserer tankene og bekymringene mine.
I dag fant jeg noen gode ord som er hjelpsomme..


Dagens visdomsord!

Dagens sang er: David Guetta and Sia - Titanium
Jeg tror kanskje jeg har hørt den 15 ganger bare i dag.
Det som er så deilig med enkelte sanger er det at man kan høre dem om og om og om igjen. Ikke bare det, men enkelte sanger har noe helt spesielt.
Ikke bare i teksten eller melodien.
Mange sanger har en historie. Et sted man husker når man hører den, en spesiell hendelse, kanskje til og med noe som rett og slett får gårshuden til å stå over hele kroppen.
*deilig følelse*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)