lørdag 22. oktober 2011

Snuppelure bursdag!

I dag har jeg gjennomført min tredje, (TREDJE!!) treningsøkt denne uka! *stolt*
Og det, etter en lang dag på jobb..


Etter trening så var det rett hjem, spise, dusje, fikse meg for så å hente Aurora.
Vi har nemlig vært i bursdag til nydelige Tina! Gratulerer med dagen vennen! ♥

Var kjempe koselig å se alle jentene igjen! Innmari kjedelig at jeg må være ansvarlig og jobbe i morgen, istede for å være ute med snuppene å ha det gøy på byn.
Men for all del, vi hadde det veldig gøy i kveld også.

Aurora, Susann og meg. Søte snuppene mine! ♥

Ikke like normale! Men fortsatt like søte!
Prøvde å se litt på Truls - Minutt for minutt på Tv2 nett-tv.
Gikk en liten stund, men så begynte det å lægge når de dro på by'n. Så, jeg gav opp.

Jeg skal jo gifte meg med Truls Svendsen når jeg blir stor. Han vet det bare ikke ennå..
♥ Truls Svendsen ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)