mandag 17. oktober 2011

Happy Monday!

Mandag!
Nå er det ikke mange minuttene siden jeg ble vekket av en ganske så fornøyd verksted mann. Ikka bare var han blid som en sol. Han hadde også stor tro på at dagen i dag, var dagen for at jeg (endelig) kunne få tilbake Bubben min.
Meeen, han skulle (bare) sette den sammen å se om alt var som det skulle først. *krysser fingre, tær og alt annet jeg har*


Jeg sitter (allerede) i treningsklær, frokosten er fortært og koffeinen begynner å strømme i boldet mitt..
Nå skal min kjære Mr.S2 få synke spillelisten min ferdig så er det off to SATS Metro!

Ønsk gjerne meg og min nye, bedre og ikke minst sunnere hverdag lykke til! ;D


Ha en strålende mandag!!

1 kommentar:

  1. Krysser armer,ben og fingrer for bubben! God treningsøkt, vennen! Burde virkelig komme i gang med treningen selv snart jeg også. Snart...

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)