søndag 16. oktober 2011

I'm bulletproof, nothing to loose, fire away, fire away

Endelig er det helg igjen!

Dette innlegget er altså skrevet på lørdag kveld. Jeg bare glemte å publisere det..

Etter ti timer alene på jobb så verker det så og si i hele meg, helene skriker og hodet summer. Men hva gjør man vel ikke for at sine søte ansatte skal få litt fri?
Hjelper jo litt å tenke på at jeg skal på konsert i Fredrikstad med Hannelore i kveld. Dama har til og med lovet meg øl! <3

Men det var jo ikke det som var poenget. Dette er nemlig ikke et klage-innlegg!
Poenget er at jeg har hatt en ganske så fin dag på jobb. En god del kunder (ikke mange nok, men det tror jeg nok aldri at jeg får), gode salg og deilig musikk.
Det er nemlig der dette innlegget kommer inn.
Musikk..
Det er helt utrolig hva musikk gjør med meg.. Men mest av alt får det meg til å tenke. Tenke mye..
Som dere sikkert har lagt merke til, er det en del av titlene på innleggene mine som er fra sangtekster.
Noen av sangene som går om og om igjen i disse dager er:
Britney Spears – Criminal
But mama I'm in love with a criminal
and this type of love isn't rational, it's physical
Mama please don't cry, I will be alright
All reason aside, I just can't deny, love the guy
Helt hekta på den sangen. Ikke fordi jeg er verdens største Britney fan. Men fordi den er kjempe fengende og har et veldig bra budskap.
Det med at når man forelsker seg, så kan man ikke velge hvem man forelsker seg i.
Jeg leste en artikkel tidligere også. Hvor det var en person som mente på at kvinner kun var opptatt av to ting: penger og status.
Jeg personlig mener at han ikke kunne tatt mer feil!
Hvorfor forelsker man seg i idioter da?
Jeg mener at de to tingene en kvinne trenger er omsorg og kjærlighet.

Foo Fighters – Walk
I'm learning to walk again
I belive I've waithed long enough
Where do I begin?
I'm learning to walk again
Can't you see I've waited long enough?
Where do I begin?
Dette er rett og slett hvordan jeg har det om dagen.
Jeg føler at jeg lærer å gå igjen, jeg lærer å være meg selv helt på nytt, jeg lærer at nå er det bare meg, kun meg som jeg må konsentrere meg om, bo alene og ikke minst klare meg økonomisk alene.
Hvor begynner jeg?
Hvor lenge skal man vente?
Hvor lenge skal man holde ut?
Hvor lenge er lenge nok?
Hvor begynner jeg?

David Guetta (feat. Sia) . Titanium
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium


Ikke bare er denne sangen utrolig bra og kommer på radioen hvert tiende minutt. Men den beskriver en del av det jeg føler.

1 kommentar:

Veldig koselig med en liten hilsen! =)