mandag 17. oktober 2011

Take today like there's no tomorrow

Helgen er desverre over for denne gang. Vel, ikke helt. Jeg har tross alt fri i morgen. Planen er å sove leeeeenge, trene og tilbringe litt kvalitetstid med venner.

Har tenkt litt frem og tilbake i forhold til denne bloggen.
Veldig mange dager har jeg lyst til å blogge, men føler at jeg ikke har noe å blogge om. Derfor har jeg bestemt meg for å gjøre den mer personlig. Da har man jo alltid noe å skrive om.. ;)


Denne helgen har vært veldig fin.
Etter endt arbeidsdag på lørdag bar det hjem til Fredrikstad og på konsert med hærlige Hannelore.


Veldig klar for konsert
Liker søndager. Late søndager med familien hvor man bare koser seg og egentlig ikke skal noe som helst.
I dag var det nydelig kalkunstek med hjemmelaget potetstappe og grønnskaer til middag. *nammenamm*

Snille lillesøstra mi som kjøpte godis til meg i Sverige i dag. Får ikke bedre dessert enn dette!
Utsikten fra leiligheten til Mamma og Pappa. Fine Fredrikstadbrua med orkidèen i front.
Etter middagen ble det en spontantur på kino med Pappa og Caroline. Så "Sønner av Norge". Veldig spesiel film. Flere ganger under filmen tok jeg meg selv i å lure på hva filmen egentlig handlet om. Høydepunktet i filmen var en naken Svenn Nordin og det burde si sitt.

Det ble også en tur til Bestemor og Bestefar på Lisleby, før Aurora og jeg tok turen tilbake til Oslo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)