onsdag 19. oktober 2011

Work it baby

I dag har jeg vært ganske flink..
Selvom jeg bare har gjort "usynlige" ting på jobben, så fikk jeg gjort en god del.

Etter jobb bar det rett på trening.. Spinning @ 1700 ;D
- 45 min spinning
- 30 min skimaskin

- 20 min lett jogg
Når jeg først kom igang så fikk jeg ikke stoppa. Men det er ærlig talt ikke noe som er bedre enn å bli skikkelig gjennomsvett.

 
Litt veldig svett meg!
Etter trening ble det dusj og middag..
Blåmuggostsalat!

Det du trenger er:
- Kyllingkjøttdeig
- Ruccola salat
- Avokado
- Paprika
- Blåmuggost

Skjær opp alle tingene, stek kyllingkjøttdeigen og vips du får nammenamm middag!

Blåmuggostsalat
Det som er med blåmuggost, er at mange tror de ikke liker det. Men trikset er at man ikke må spise osten alene. Det er jo egentlig svært få ting som smaker godt alene. Det er sammensettningen som er hele kunsten. Eller smaksopplevelsen om du vil..

Jeg ble værende i sofaen resten av kvelden, med selskap av noen bokser med rosiner (bare tre små da). Fine sofaen min..

I morgen er det nattåpent på Metro! Jeg skal da jobbe 9-17 og 20-24. Blir en lang dag. Men forhåpentligvis full av shopping glade mennesker! *hurra*

1 kommentar:

  1. Jeg vet hva som er bedre enn å bli skikkelig gjennomsvett; Øl, biffsnadder og fotball;)
    Men du vinner på å være sporty, og se bra ut uansett!

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)