torsdag 13. oktober 2011

We don't give up until we get what we want..

For en innholdrik dag!
Aller først så var det jo x-antall timer på jobb med butikkbesøk, omgjøring, rydding og fiksing.

Deretter bar det avgårde til Strømmen (mot Lillestrøm/bondelandet) for å hente sofaen!
Til min megastore glede så var den på tilbud, 1000 kroner billigere! *hurra*

Long story short:
- Betale sofa
- Hente henger
- Bli veldig oppgitt over lille mannen som ikke hadde vognkort til hengeren
- Kjøre sofen hjem
- Prøve å få sofa inn gjennom døra
- Prøve å få sofa inn gjennom vindu
- Prøve å få sofa inn gjennom døra via boden

- Prøve å få sofa inn gjennom døra opp-ned
- Prøve å få sofa inn gjennom vindu
- AV med vindu
- Prøve å få sova inn...
... Sofa endelig inne!

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde gitt opp alt håp lenge før tanken om å skru av vinduet kom på banen..
Men når man har fantastiske foreldre og venner, som nekter å gi opp før sofaen er der den skal.. Så blir det til slutt seende slik ut:
Fine sofaen min! ♥
Veldig fornøyd! Og tusen millioner takk til verdens beste foreldre og verdens beste venn. Det hele ble feiret med middag og Pepsi Max..

Nå er ikke bare jeg, men hele Villa Sunhill klare for besøk.. Velkommen skal du være!

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som litt av et prosjekt! ;p Gleder meg ille til å komme på besøk (med en flaske rødvin og sjokolade). :D

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)