søndag 30. oktober 2011

I'm scared for this emotion, for years I've been holding it down

På fredag var det mer lagertelling på dagsplanen.
Fikk kommet meg opp tidlig og på Manglerud. Fikk tella noen timer før Julia ringte og lurte på om ho fikk komme på hjelpe meg! Snille Julia..


Susan kom ikke så lenge etter at jeg kom hjem.
Vi fikk ikke helt bestemt oss for hva vi skulle finne på denne fredagskvelden. Begge to hadde hatt en ganske slitsom uke. Men etter noen bittesmå argumeter for og imot så fant vi ut at en liten flakse vin kunne umulig skade to Smurfe jenter..


Vi dro på quiz-kvelden på Lørenskog bibliotek først. Hadde egentlig ikke tenkt til å dra, men så kom jeg på at jeg hadde lova Heidi å ta med noen bok gaver. Når vi etter noen små fartsdumper kom oss dit så fant vi ut at vi like gjerne kunne bli med.
Det hele endte med at to glass vin senere hadde vi vunnet hele greia! *hurra for oss*


Så fikk vi snille Tina til å kjøre oss til byn, og Åpen Bar.
Der var det et lukket selskap frem til klokka halv 12. Siden vi var så tidlig ute så fikk vi oss et glass vin ute under varmelampene.


Susann Smurfen min!
Susan og jeg fant etter kort tid ut at selvom det ikke er så lenge siden vi møtte hverandre for første gang så har vi kjent hverandre hele livet!
Camilla Charlotte Smurfen
Verdens beste Smurfer! ♥ 
På lørdagen hadde jeg fri og dagen ble for det meste tilbragt på sofaen.
Men løvbiff, pommes frittes og bernaise til frokost. Dagens sunne ungdom..

På lørdagkvelden ble det en tur til Aurora.
Med pølse i lumpe, godis, pottis, dipp og ikke minst masse jentesnakk! ♥ 

Verdens beste venninne! ♥ 

Viktig med mye guacamole.

Og smågodt på en lørdag
Kom oss inn til byen med banen. Ingen hadde fortalt oss at det regna katter i Oslo, så etter en liten joggtur ned Karl Johan så ble det foto-shoot ved Nasjonalteateret. Jensen kom jo tross alt ikke før 10 minutter senere.



 Etter et misslykked forsøk på å få tak i Elisabeth kom Jensen og turen gikk (yet again) til Åpen Bar.

Aurora, Tore Tang og meg

Jensen med sine imponerende serverings skills.
Utrolig koselig kveld hvor vi bare satt ute under varmelampene og snakka, drakk litt vin og kosa oss. Ikke noe stress og ingen som hadde dårlig tid med å komme seg noe sted. 

Aurora med sine trofaste rosa ullsokker.
Det er vist en ny trend som har oppstått denne helgen. Dette med å gå på byn i ullsokker.
I dag var det varetelling.
Aurora og jeg var nesten oppe og tellet før vi rakk og legge oss. Og det til tross for at vi stilte klokka.

Aurora, Tina, Maria, Julia, Silje, Christine, Henrik og jeg har bippa oss gjennom hele butikken i dag. Spent på å se hvordan det gikk i morgen. *krysse fingrene*

Alt i alt en av de beste helgene. Uten tvil den beste helgen i høst! ♥ 

Er også litt redd for at jeg begynner å like å bo i Oslo..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)