tirsdag 25. oktober 2011

Metro Awards & weekend!

Etter en uke med Elleville dager, var det på lørdag duket for Metro Awards!
Christine og jeg hadde jo gleda oss hele uka.. Så når shappa var steng på lørdag så braka det løs!


Vors hos Urban!
 Kjempe koselig vors. Og ikke minst var det koselig å møte noen andre som jobber på senteret. 

Christine min og meg!

Carlings-jentene, Anette og Malin! Søte jentene!

DJ Daaaaaaan!!!
Meg og verdens beste Christine!
Party på Lørenskog hus!
Alt i alt en kjempe morsom kveld med utrolig god mat. Vi fikk servert tapas, med sushi, vårruller (selvom Christine og jeg var veldig enige om at de på Zanzibar var mye bedre), kjøttboller, fisk, kylling og ikke minst noe godt i glasset!
Tusen takk for en veldig bra kveld Metro!
Tusen millioner takk for at du ble med Christine!

På søndag sov jeg lenge. Også tok jeg turen tul Fredrikstad for å være sammen med verdens beste lillesøster..
Sushi date!

2 kommentarer:

  1. Det er ikke bare vårruller som er best på Zanzibar vet jeg!
    Det var en kjempe hyggelig søndag, men sushi og bestemor besøk. Selv om ho ble litt lei seg for at vi hadde spist før vi kom :) Søte bestemor! <3

    SvarSlett
  2. Åh, DJ Daaaaaan! Kan jeg få ta litt på deg etterpå eller?

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)