fredag 7. oktober 2011

You guys are in for a taste..

Etter en del om og men, fikk jeg endelig noen til å stenge Metro i dag. Ikke det at det er noen kjempe krise å jobbe hele dagen selv. Men i dag var den eneste dagen Mamma og Pappa kunne komme å hjelpe meg med senga.
Med andre ord er senga, liftgardin i stua, hyller, og ikke minst New York bildet mitt på sin rette plass.
Heldige som dere er, skal dere få den aller første smakebiten av Villa Sunhill..


 
Hyllene over tven. Små bildehyller på 60cm hver seg, kjøpt på Rusta på Nordby. Kostet 29 kroner stykke. *kupp*
Vinduskarmen i gangen. Fine Ikea-Orkidèn min, og selvfølgelig den nokså kjente "så-stygg-at-den-er-fin-vinge-grisen" min.

Og ikke nok med det.. Neida! Denne dama har skura alle gulv, bokstavlig talt på alle fire! Nå er det skinnendre rent og det eneste som mangler er sofaen.

I morgen er det først jobb, før turen går til Fredrikstad til min kjære Hannelore. Derifra går turen videre til Ås for å høre Veronica Maggio klokken 2100! *glede seg masse*

1 kommentar:

  1. Det ser utrolig koselig ut hos deg : )
    kos deg på konsert i morgen ; )

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)