onsdag 5. oktober 2011

Hey Sunshine, you'r not alone..

Endelig er Erling i hus.. ♥
Endelig var vel kanskje en liten overdrivelse.. Erling ble nemlig påtenkt i går. Til tross for litt googling, fant jeg ut at fisk fikk være fisk og ikke et husdyr.
Erling i bollen sin på badet

Det hele er egentlig et resultat av at jeg var veldig trøtt i går.. Da fikk jeg nemlig den strålende ideen.. Ideen om at dersom jeg skaffet meg en fisk, så bodde jeg jo ikke helt alene..
Ikke det at det er så skummelt som jeg trodde, det å bo helt alene. Men samtidig så er det greit å ha noen til å passe på seg!

Nå begynner ting virkelig å ta form her i Villa Sunhill.
Klærna er ryddet helt vekk, boden er full, bokhylla er proppfull og gulvet begynner å komme til syne igjen. *gleder meg til jeg er helt ferdig*

2 kommentarer:

  1. Fine Erling! Gleder meg masse til å komme å besøke han (og litt deg også da). :D

    SvarSlett
  2. så søt han Erling var :) nå må han passe godt på deg altså milla min!­ jeg savner deg, vi må snart se hverandre igjen. det er så lenge siden nå! kos deg masse videre :) klem therese :D

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)