onsdag 7. desember 2011

Daytrip to London.. London calling baby!

Var em tur i London med jobben i november.
Og det gav mersmak kan du si..
Etter litt overtalelse av min lillesøster bar det (igjen) avgårde til London på mandag. Denne gangen bare for en dagstur.

Fløy fra Rygge med Ryan air klokken 07:00
Kom oss til Stansted, derifra med tog også undegrunnen inn til Oxford street!

Undergrunnsbilde
Første stopp: Starbucks!



White Chocolate Latte!
Og panini med skinke, ost og sennep. *nom nom*

Deretter var det duket for shopping.
Det var tross alt det som var grunnen til at vi kom.
New Look, Forever 21, Top Shop, Hennes & Mauritz, Primart, Diesel, Lee og ikke minst Hamleys!
Mye julegaver og noen skatter til oss selv senere var det tid for sushi..

Bortskjemte Caroline. Litt skuffa over at sushien i London,
ikke var like god som den i Fredrikstad. ;p

Jeg derimot var veldig fornøyd

Shopping kan ta på selv en shopping glad sjel

Turen tilbake til flyplassen gikk veldig greit. Rakk ikke det første toget, men det var jo ikke noe problem i det hele tatt.


9.3 kilo med julegaver og skatter fra London.
Og en lillesøster som er bittelitt fornøyd.

Nå vi hadde fått sjekket inn og kommet oss igjennom sikkerhetskontrollen var det på tide med litt mat. Drømmen var jo McDonals. Vi var jo tross alt på tur. Men jeg må dessverre informere om at Stansted ikke har noen McDonalds.
Det ble derfor en ny runde på Starbucks. Gingerbread Latte på meg og White Chocolate Latte på lillesøster. Kina mat på søstern, og ny runde sushi på meg.

Men aller først ble det en tur på Geiger. Caroline fikk nemlig øye på Uggsa hun (ifølge seg selv) har ønsket seg veldig lenge.

En meget fornøyd søster som noen få sekunder etter at dette bildet ble tatt,
var en happy eier av sine første par med Uggs.
Så fikk vi ille dårlig tid med å komme oss til gaten. Heldigvis rakk vi det og kom oss trygt hjem.
Baggen derimot kom ikke like trygt frem. Den forsvant nemlig i transporten fra flyet og inn til flyplassen.
Heldigvis så kom den til rette etter en liten stund.

Alt i alt en kjempe tur.
Heller ikke umulig at jeg reiser på en ny dagstur til London.
Elsker London!

2 kommentarer:

  1. Hehe, må le litt av det du skriver om meg, men alt er jo helt sant ;D
    Tusen takk for en kjempe fin tur Camilla! Storkosa meg på tur med deg! Og flere skal det bli! ;D
    Ille glad i deg!<3

    SvarSlett
  2. Hehe.. Skriver jo ikke noe som ikke er sant da! ;)
    Kjempe tur var det!
    Hvor skal vi reise neste gang tro?
    Masse glad i deg med Lillesøss! <3

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)