fredag 16. desember 2011

Mobilblogg: 14,5 timer senere...

For en dag!!
For en kveld!!
For en fantastisk jobb jeg har!

Nattåpent på Metro!
14,5 timer på jobb og en julegave til meg selv rikere!

Rikard Spets på ARK Metro!

Hadde Rikard Spets på signering av "Allahs tårer" i dag. Solgte den nette sum av 43 bøker!
Maria, Tina og jeg jobba kvelden! Høye på pepperkaker hele gjengen, solgte vi oss til ny dagsrekord!


Hadde timessalg med Top model produkter til 25% og utvalgte barnebøker til 50%. Også har vi jo 50% på alle spill!

Med fare for å gjenta meg selv: FOR en fantastisk dag!
Nå skal jeg pusse alle pepperkakene ut av tennene og krype til køys, før jeg tar fatt på yet another lovely bokhandel dag! I morgen blir det bare 13 timer!

Man, I love my job! <3

1 kommentar:

  1. Holy crap!!!! For en dag du må ha hatt!! :D
    Også 43 Allahs tårer da!! Dritbra!! Pappa var innom der litt før 1900 og da var det visst rolig rundt Rikard. :P
    Men så gøøøy med økning! Whoop!!

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)