onsdag 7. desember 2011

Mobilblogg: Det snøøøøøøøør!

Kommet bittelitt snø på Høybråten.. ;D

Jeg er litt i tvil om jeg skal le eller gråte..
Missforstå meg rett. Jeg liker snø..
Det blir lyst, rent, pent og ikke minst julestemning. Meeeen, å kjøre i dette været er ikke en av mine favoritt sysler.

Det aller første jeg bestemte meg for når jeg fikk lappen var at det var intet vær, eller føre som skulle holde denna frøkna av veien. Men til tross for dette løftet, er ikke dette føret blandt mine favoritter.

Tror også jeg kan si med sikkerhet at dette er første gangen jeg har vært takknemlig for at det går i 40km/t på E6.
Må innrømme at det stikker litt i misunnelsen å tenke på at Fotballfruen er på Maldivene..
Men, har man en bokhandel å drive i jula, så får vær bare være vær og snø være snø.

Vel.. Nyt snøen folkens.. Gooooood før-juls-tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)