søndag 18. desember 2011

Julebord med snuppene

I går var jeg så flink at jeg forlot jobben i firetiden.
*stolt*
Rett hjem og hoppe i finstasen før snille Tina kjørte med inn til byen.
Det var nemlig duket for årets julebord med snuppene!

Vi møttes på La Casa og spiste 10-retters tapas!
Fantastisk mat!

Deretter tok vi turen hjem til Charlotte.
Hun har en av de mest gjennomførte leilighetene jeg har sett i hele mitt liv. Utrolig koselig.

Vi lekte pakkeleken..


Etter første runde satt jeg fornøyd med ett lass med pakker.


Etter runde to var det ikke like mange. Men jeg fikk en søt liten sminkepung og en sjokolade.
*veldig fornøyd*


Charlotte, Ina, Susan og Tina

Susan, meg, Iselin og Anita
Kjempe koselig, rolig kveld med jentene.
Var en veldig viktig person som manglet da.
Synd når ting ikke oppfattes helt sånn som det burde..

2 kommentarer:

  1. 10-retters tapas. :O Hørtes ut som et perfekt julebord! Mat, drikke og GAVER!!! ;P

    SvarSlett
  2. Så fin du var da, vennen! <3 Og pakkelek høres morsomt ut! Kanskje vi må prøve det en gang? ;)

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)