fredag 2. desember 2011

Talk the talk

En ting jeg liker bedre enn musikk, er når man finner et album som man kan høre igjen, igjen og igjen. Når alle sangene fenger og man ikke har behov for å skifte hele tiden.
Ennå bedre enn dette igjen er når man kan ta det med seg på mølla.
Løpe uten å tenke..
Bare nyte..
Hver eneste sang..
Det nyeste albumet til Rihanna - Talk the talk, er uten tvil en av disse.

Rihanna - Talk the talk
Nå skal jeg hive meg rundt å få unna resten av rengjøringen av Villa Sunhill.
Så skal jeg selenge i meg en kopp kaffe, av det sterke slaget.
Deretter komme meg på SATS en tur, før ARK Metro-rydding står for tur.
Deretter skal en tidlig helg nytes.
Jobb på lørdag, søndag.
LONDON på mandag med verdens beste søster.
Kommer tilbake med mer! ;D

4 kommentarer:

  1. Skal ikke du liksom ha FRI fra jobb idag?? ;)
    Hold deg unna har jeg sagt! :D

    Har bare hørt en sang fra Rihannas nye album jeg. Så jeg bør kanskje høre resten også? Savner en plate som faktisk er FULL av bra sanger du ikke går lei av. Spesielt om det funker til trening! :)

    SvarSlett
  2. Trine:
    Jeg elsker jo jobben min!

    Da burde du også prøve Danko Jones - Below the belt
    Det er løpealbumet sitt det! ;D

    SvarSlett
  3. Camillaaa! Fin blogg, har vært her før jeg da <3 men på tide ei litta kommentar ;) kanskje jeg skal prøve albumet jeg og! hihi!
    Nyyyt helgen! :D

    <3

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)