tirsdag 13. desember 2011

Dream of Paradise

Helgen kom.. Og gikk..
På fredag var jeg ute sammen med kjente, og ukjente. Først en tur på Fru Hagen og deretter på Memphis. Kjempe koselig kveld!

På lørdag var det jobb.
Med signering av Ole Lundberg som har skrevet "Farfar forteller: Okkupasjonstiden".
Solgte hele 27 eksemplarer og er kjempe fornøyd!

På kvelden var det rett hjem og fikse seg for så å sette nesen ned til Majorstua. En kjempe kos kveld hos Stine sammen med Susan, Anne og Hanne.
(tror aldri jeg lære meg forskjellen på dem, men de let jo begge navnene begge to, heldigvis)

Meg og verdens hærligste dame, Susan!
Etter noen timer med jente-prat ble det en tur på Bar Vulkan.

Hanne, Stine, Anne, Susan og meg klar for Bar Vulkan!

Men, neste gang tror jeg nok det blir å dra tilbake til "samstedet"!
Heldigvis endte kvelden på McDonalds! ;)
Søndagen var det tid for jobb igjen. Maria, Tina, Susan og meg.
Stod alle fire konstant på kassen eller med en kunde.
Kjempe morsomt når det er mye å gjøre!
Elsker bokhandel-jul!

Flinke bokhandel-dama mi!
Susan er et naturtalent når det kommer til å selge bøker! Fornøyd var hun også.. Hun fikk tross alt betalt i form av den nyeste boken til favorittforfatteren sin..

1 kommentar:

Veldig koselig med en liten hilsen! =)