tirsdag 20. desember 2011

Julegavelevering og koselig besøk

Med tanke på at jeg skal jobbe til og med på julaften var i dag den eneste dagen jeg hadde mulighet til å få levert alle julegave.

Dagen startet med en lengere, veldig koselig samtale med min mor.
Deretter bar det avgårde til Marianne, Christoffer og Zakarias.

Lille Zakarias på under 3 kilo som nesten drukner i armene mine!

Nydelingen!

Når jeg (etter ganske mye stirring og kosing) klarte å rive meg bort fra det lille vidunderet kjørte jeg innom familien Langvik-Olsen med julegaver før jeg dro til byen.
Møtte Cikki, Tina og Emilie på Verdensspeilet.
Utrolig koselig!

Deretter var det tilbake til byn, bytte gaver med Susanne og få handlet inn de siste julegevene hun manglet.
Fikk også koset litt med verdens søteste Matheo!

Matheo, den lille tiden han var fornøyd med å ligge i vogna istede for å være på armen min..
Søtnosen!

Så en tur til Bestemor og Bestefar på Sellebakk med gaver, innom Aurora med gaver og sist men ikke minst Bestemor og Bestefar på Lisleby med gaver.

Dagens matinntak -
Hjemme: Knekkebrød
Marianne: Baggis med ost og krydder
Verdensspeilet: Sjokolade-bolle og pepsi max
Sellebakk: Brødskive med ribbe
Listeby: Fiskesuppe og kaker

Med andre ord:
Kjempe sunn dag med julegaveutlevering.. *not*
Meeeen, koselig var det!

1 kommentar:

Veldig koselig med en liten hilsen! =)