fredag 9. desember 2011

Tonight's gonna be a good good night

Hole Loves!
Dagen i dag har til nå vært litt treg. Vanskelig å bevege seg når man er "en gammel dame". Men med tanke på at jeg fikk sove 13 timer i natt og at paracet og ibux finnes så klarer jeg meg ganske så bra.
Fakta er jo den at jeg fikk meg en skikkelig heisanntur på trupen i går.
Smalt i isen med halebeient førs..
*synes litt synd på*
Heldigvis så hjalp det litt å ringe mammsen for å få trøst. Hun ringte intet mindre enn fire ganger bare i lpet av arbeidsdagen. Enkelt og greit for en liten smerte oppdatering.
Vel, nok surkling..

Planen var jo egentlig å reise til Tromsø i går.
Hurtigruta til Kirkenes med tur til Nordkapp og (forhåpentligvis) få et glimt av Nordlyset.
Meeeeen, båten ligger på land for å få fikset noe motor greier.
Med andre ord: Planen gikk i vasken og Nordkapp og Nordlyset får vente med å vise seg til en annen gang..

1 kommentar:

  1. Så kjedelig at det ikke ble noe av Hurtigruta-turen. ;/ Men helga blir sikkert bra i hovedstaden også! ;D

    Har ny blogg btw.. Snart i hvert fall. superjoje.tumblr.com

    <3

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)