lørdag 31. desember 2011

Happy New Year!

Da var dagen her..
Årets siste..

Dagen skal feires hjemme hos meg på Høybråten. Sammen med Hannelore og Kine.

Med tanke på at jeg ikke er sånn kjempe fan av nyttårsaften så tror jeg denne blir ganske bra. Gode venninner, god mat, godt i glasset og kanskje (forhåpentligvis) raketter!

Leiligheten er ren, maten er i kjøleskapet og glassene er klare.

Vinglass, i diverse former.
Pyntet med noen av mine favoritt-stater.

Texas, Illinois, Maine, Pennsylvania, Florida og New York,
 er klare for å ta oss med inn i det nye året!

This is gonna be a good good night!

GODT NYTT ÅR!!

1 kommentar:

  1. Re; Tusen takk! :) Hva slags te drikker du da? Har ikke pleid å drikke så mye te, men det er kanskje det jeg skal prøve da! :)

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)