onsdag 14. desember 2011

Nyhetsbrev fra Metro senter

Dagen i dag begynte heller dårlig..
Med dans på glattisen.
Som noen av dere vet så fikk halebeient mitt seg en liten trøkk, den første dagen med snø.
Med andre ord så er jeg et syn når jeg skal prøve å balansere med ned en bratt bakke uten flere skader..

Men så, kom jeg på jobb..
Der ventet det nyhetsbrev fra senteret.

Dette var lagt til som en egen post på nythetsbrevet!
 
Hppende glad og med tidenes smil fra øre til øre
(hadde jeg ikke hatt ører så tror jeg nesten at smilet hadde gått helt rundt),
sendte jeg denne videre til sjefæne!

Fikk denne mailen av sjefen til sjefen! =)

*hurra*
Har også hatt en fantastik dag på jobb!
Mye folk og besøk av sjefen.. *Verdens beste sjef*

3 kommentarer:

  1. Så flink du er, vennen! Utrolig stolt av deg! ;D

    Kos deg masse i kveld!

    LOVE YAH!

    SvarSlett
  2. hærlig at du har hadd en så fin dag! <3

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)